Πιο συγκεκριμένα, τα παιδιά:
- Γνωρίζουν τις βασικές εκπαιδευτικές βαθμίδες του 19ου αιώνα (δημοτική/ μέση/ ανωτάτη) και τις υποδιαιρέσεις τους, τη συμμετοχή του κράτους, του δήμου και των ιδιωτών στην ίδρυσή τους, τους τόπους ίδρυσής τους, τα ποσοστά φοίτησης των μαθητών στο νομό κ.ά.
- Πληροφορούνται για το ζήτημα της γυναικείας εκπαίδευσης.
- Ενημερώνονται για την ανάπτυξη της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
- Συγκρίνουν τη σχολική πράξη του χθες με το τι ισχύει σήμερα.
- Κατανοούν τη σημασία διάσωσης του αρχειακού υλικού των σχολείων που ήδη υφίστανται αλλά και πολλών άλλων που δε λειτουργούν πια ή λειτουργούν υπό άλλη μορφή.
|